Promenada Mall Craiova se deschide în octombrie şi va aduce noi branduri pe piaţa din România
Centrului commercial, Promenada Mall Craiova se află în grafic, au anunțat, ieri, reprezentanții NEPI Rockastlea, acesta urmând să fie inaugurat în prima jumătate a lunii octombrie.
„ Investiția în Promenada Craiova reprezintă încă o etapă din planul de dezvoltare al Grupului, pe care l-am intensificat încă de anul trecut. Avem încredere în potențialul orașului Craiova , motiv pentru care am decis să implementăm aici cel mai nou proiect al nostru din afara Bucureștiului. Totodată, aceasta este și cea mai mare investiție din retail care are loc în România în ultima perioada. Deși contextul de piață este în continuare marcat de provocări, sunt convins că este un moment propice pentru investiții de natură să impulsioneze economia națională, concentrându-ne simultan atât pe sustenabilitate, cât și pe contribuția la dezvoltarea comunității locale ”, a precizat Rüdiger Dany, CEO – NEPI Rockcastle.
Promenada Mall Craiova va avea o suprafață de 78.500 mp, din care noul centru comercial, care include și parc de retail, va ocupa 62.500 mp, iar magazinul Dedeman, 16.000 mp, fiind investiţi aproximativ 125 de milioane de euro.
„ Lucrările de construcție sunt în grafic și suntem pregătiți să întâmpinăm clienții, la începutul lui octombrie. În afară de un impuls major pentru economia locală, prin crearea a peste 1.500 de locuri de muncă și atragerea de noi investiții, dezvoltarea noului centru comercial aduce și alte beneficii importante pentru Craiova. Am construit un nou bulevard, care va face legătura între două artere rutiere foarte importante ale orașului, respectiv Bulevardul Calea Severinului și Bulevardul Râului. Vor exista două benzi pe fiecare sens al noii artere, cu linie mediană, sensuri giratorii, semaforizare inteligentă, spații verzi și piste de biciclete. Promenada Craiova este, cu siguranță, cel mai complex proiect de retail din sudul țării, iar pe viitor avem în plan să îi adăugăm noi componente. Sunt mândru de munca întregii noastre echipe și îmi doresc ca acest proiect să devină un etalon pentru centrele regionale din România”, a spus Andrei Radu, director de Dezvoltare, NEPI Rockcastle.
Prezent la conferință, Marius Barbu, Group Asset Director, NEPI Rockcastle, a anunțat că centrul va avea, în momentul deschiderii, aproximativ 150 de magazine, printre care se numără brandul Lefties, parte a grupului Inditex. Prin intrarea sa oficială pe piața din România, Lefties va fi o adiție impresionantă pentru centrul comercial Promenada Craiova.
Lefties este una dintre cele mai importante companii de modă cu prețuri accesibile din Spania și la nivel internațional. Ea oferă o gamă largă de articole vestimentare pentru întreaga familie, precum și propria linie de încălțăminte și accesorii. Gama sa de produse se extinde și la noi colecții pentru casă, sport și lenjerie.
La ora actuală, marca Lefties este prezentă în 14 țări, iar deschiderea sa în Craiova va fi o premieră nu doar pentru România, ci și pentru regiunea Europei Centrale și de Est.
Proiectul va include un cinematograf Cineplexx, o parcare de peste 2.100 de locuri și restaurante de tip drive-through, precum KFC.
Centrul comercial va dispune și de cea mai mare terasă panoramică exterioară din Craiova, ce va găzdui restaurante și cafenele, pentru o experiență cât mai plăcută de petrecere a timpului liber.
Ca parte din angajamentul NEPI Rockcastle în direcția sustenabilității și a reducerii amprentei de carbon, Promenada Craiova va fi dotat cu panouri fotovoltaice. Centru comercial centrul va beneficia de propria centrală de producție de energie solară cu o capacitate de 7 MWh.